Masz już wyznaczone umiejętności? Wybierz swoje stanowisko - funkcję, którą będziesz pełnić w Winged Hooves. To jakie stanowisko wybierzesz zależy od ilości ✭ twojego konia w danej umiejętności. Inne stanowiska wymagają innej ilości różnych ✭.
P: Czy stanowiska można dziedziczyć?
O: Nie. W naszym stadzie jeśli np. Ojciec źrebaka był doradcą to jego syn nie dziedziczy tej funkcji. Wszystko zależy od ilości zdobytych ✭- czyli od aktywności.
P: Czy jeśli partnerem mojej klaczy jest Przywódca, ona też staje się Przywódczynią?
O: Nie. Jej stanowisko pozostaje takie same. Więzi rodzinne z końmi pełniącymi ważne stanowiska nie wpływają na twoje.
Dla przypomnienia:
10 ✭ = 1 ✭
Główne stanowiska:
Przywódca - stanowisko to obejmuje koń który ma najwięcej ✭ (gwiazdek umiejętności) - kieruje działaniami stada, prowadzi je, rozstrzyga spory... Jest wybierany raz na miesiąc. Funkcję można pełnić dowolną ilość razy.
Geruzja - To elitarna grupa najlepszych koni należących do stada (tych które mają najwięcej ✭, ale mniej niż Przywódca). Przygotowuje ona projekty zmian i decydują czy wyrzucić kogoś ze stada by stał się wyrzutkiem. Od ich decyzji może odwołać się Przywódca. (maksymalna ilość koni: 6)
Eforzy - Tak samo jak Przywódca wybierani są na miesięczną kadencję. To członkowie Geruzji, którzy pokazali, że potrafią najlepiej pełnić tę funkcję (najwięcej ✭ z Geruzji, najlepsze projekty ustaw i zmian). Zajmują się kontrolą w szkoleniu wojowników i wychowaniu źrebiąt. Zajmują się też zapewnieniem bezpieczeństwa członkom stada. (maksymalna ilość koni: 2)
Najlepsi z najlepszych
Główny wojownik - najlepszy z wojowników, podczas wojny dowodzi wojownikami, wykonuje rozkazy przywódcy i instrukcje Głównego stratega (Potrzebne umiejętności 1✭ siła, 8✭ zwinność, 7✭ spryt, inne umiejętności minimum 3✭ ) (maksymalnie 1 koń)
Główny lekarz - najbardziej biegły w swoim fachu, potrafi zachować zimną krew, zna się na końskich dolegliwościach i dowodzić zespołem ratującym innym życie. Taki jest główny lekarz! (potrzebne umiejętności 1✭ inteligencja, 8✭ spryt, 7✭ opiekuńczość pozostałe umiejętności minimum 3✭), (maksymalnie 1 koń)
Główny nauczyciel - kieruje nauczycielami walki, mocy, podstawowych umiejętności. Dba by młode konie nauczyły się jak najwięcej pożytecznych rzeczy. Odpowiada przed Eforami za edukację źrebiąt.
(1✭ inteligencja, 9✭ opiekuńczość, 6✭ spryt, inne umiejętności minimum 3✭), (maksymalnie 1 koń)
Główny wywiadowca - wyróżnia go spryt i nadzwyczajna zwinność, kieruje poszukiwaniami porwanych podczas wojny lub zaginionych. (potrzebne umiejętności: 1✭ spryt, 9✭ zwinność, 7✭ inteligencja, inne umiejętności minimum 3✭), (maksymalnie 1 koń)
Główny Strateg - podczas wojen współpracuje z Przywódcą i Głównym Wojownikiem. Wymyśla strategię walki, określa liczebność obcego stada, wyznacza wojowników do misji. (potrzebne umiejętności: 1✭ inteligencja, 9✭ spryt, 5✭ zwinność) (maksymalnie 1 koń)
Stanowiska do walki
Wojownik rangi II - walczy, gdy atakuje nas inne stado lub dzikie zwierzęta - do grupy wojowników należą tylko najlepsi... (potrzebne um: 6✭ siła, 4✭ zwinność, 3✭ spryt; inne nie wymagane) (maksymalnie 8 koni)
Wojownik rangi I - (potrzebne um 1✭ siła, 1✭ zwinność) Night, Waleczny Książę, Care,
Wojownik rangi I - (potrzebne um 1✭ siła, 1✭ zwinność) Night, Waleczny Książę, Care,
Morderca rangi II- zabija konie, które naraziły się w stadzie np. zdradziły nasze tajemnice, strategię wrogom, sprzymierzały się z wyrzutkiem. Walczy podczas wojen. (potrzebne um 6✭ siła, 5✭ zwinność, 2✭ inteligencja, inne nie wymagane) (maksymalnie 2 konie)
Morderca rangi I - (potrzebne um 1 ✭ siła, 1✭ zwinność) Lady Lien
Strażnik rangi II - pilnuje naszych terenów, on pierwszy zauważa obcych i wrogów naszego stada, w nocy strażnicy pilnują bezpieczeństwa stada. Strażnicy głównie pilnują granic stada - by żaden koń przypadkowo nie zapuścił się na niebezpieczne tereny wyrzutka (potrzebne um: 5✭ spryt, 5✭ zwinność, 3 ✭ siła, inne nie wymagane) (maksymalnie 6 koni)
Strażnik rangi I - (potrzebne um 1✭ spryt, 1✭ zwinność) (Sasha, Silver, Rosalie, Jack, Level, Pearl)
Obrońca rangi II - podczas wojny broni konie bez umiejętności walki (głównie klacze i źrebięta) oraz ważne osobistości w stadzie (potrzebne um: 5✭ siła, 4✭ zwinność, 4✭ spryt, inne nie wymagane) (maksymalnie 5 koni)
Obrońca rangi I - (potrzebne um 1✭ siła, 1✭ zwinność)
Szpieg rangi II - na zlecenie Przywódcy lub innych członków stada szpieguje innego konia i zdobywa informacje na jego temat (potrzebne um: 7✭ spryt, 4✭ zwinność, 2✭ inteligencja, inne nie wymagane) (maksymalnie 3 konie)
Szpieg rangi I - (potrzebne um: 1✭ spryt, 1✭ zwinność) (Avocado, Moonlight, Argus)
Stanowiska do pomocy innym
Lekarz rangi II - leczy inne konie za pomocą sporządzonych przez siebie naturalnych lekarstw (potrzebne um: 7✭ inteligencji, 5✭ opiekuńczości) (max 3 konie)
Lekarz rangi I -(1✭ inteligencji, 1✭ opiekuńczości) Mira, Primawera, Nadzieja
Zielarz rangi II- zadaniem konia, który posiada to stanowisko jest zbieranie różnego rodzaju ziół i roślin leczniczych przydatnych do sporządzenia mikstur wspomagających np. gojenie ran (wymagane umiejętności 7✭ inteligencja, 5 ✭spryt) (max 3 konie)
Zielarz rangi I - (1✭ inteligencja, 1✭ spryt) Neytiri, Lucy, Aleks
Zielarz rangi I - (1✭ inteligencja, 1✭ spryt) Neytiri, Lucy, Aleks
Opiekun źrebiąt - opiekuje się źrebiętami podczas nieobecność ich rodziców, musi być kreatywny, ponieważ maluchy szybko się nudzą ;) (maksymalnie koni 3 - Martel, Luna)
Nauczyciel walki rangi II - Uczy młode, dorosłe konie jak mają walczyć z przeciwnikami, w jaki sposób się bronić (wymagane umiejętności: 5✭ spryt, 4✭ zwinność, 4✭ siła) (maksymalnie koni 2)
Nauczyciel walki rangi I - (wymagane umiejętności: 1✭ spryt, 1✭ zwinność) (maksymalnie koni 2 - Rudy)
Nauczyciel podstaw rangi II - uczy młode konie i źrebaki podstaw funkcjonowania stada, znaczenia poszczególnych stanowisk, dobrego wychowania (wymagane umiejętności: 5✭ inteligencja, 3✭ spryt, 5✭ zwinność) (maksymalnie koni 3)
Nauczyciel mocy rangi I- (wymagane umiejętności 1✭ inteligencja, 1✭ zwinność)
Stanowiska do których nie są wymagane ✭
Ogier - samiec konia w stadzie
Klacz - samica konia w stadzie
Źrebię - młode konia w stadzie
Wyrzutek - koń wyrzucony ze stada, zmuszony żyć poza jego granicami (nie możesz sam wybrać takowej rangi!) Wolf Dark
Wyrzutek skopiowany od Stada Białej Róży.
OdpowiedzUsuń"Wyrzutek koń wyrzucony ze stada, który musi żyć poza teren stada"