poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowy ogier! Avokado

http://fc04.deviantart.net/fs26/f/2008/104/b/1/b1495ef2e4c6414e62f7d67534a41952.jpg

Imię: Avokado
Płeć: Ogier
Cechy charakteru: Przede wszystkim jest tchórzliwy i uparty. Uwielbia sarkazm i myślenie logiczne. Ma w sobie trochę egoizmu, ale tylko trochę.
Cechy fizyczne: Pomimo, iż jest on tchórzliwy, jest bardzo silny. Czasem znajduję w sobie iskierkę odwagi i wykorzystuję ją całą. Jest w połowie kucykiem!
żywioł: Jedzenie, o co innego?! (czyt. ogień)
Moce: Panowanie nad ogniem i zmiana swojego wyglądu
 Partner: Szuka, owoce wszyscy lubią <33
Rodzinka:
Matka - Moon
Reszta nie, że nie żyje, on po prostu jej nie ma. Jego matka wzięła eliksir i tak po prostu zaszła w ciąże. Niestety, pomyliła butelki i wzięła dla kucyków, więc Avokado jest w połowie kucykiem ;_;
Historia: Miał amnezje, ale kochana Wolf Dark przywaliła mu z lampy i sobie przypomniał...
Całe życie szukał rodziny. Myśl o niej go udręczała. W końcu postanowiłem ją odnaleść. W sylwestra, odeszłem od SBR aby jej szukać.
,,Niedługo nowy rok. Od czasu amnezji, zawsze chciałem znaleźć swoją rodzinę i dom. Nie wiem dlaczego, ale akurat w sylwestra czuje dziwne uczucie odnalezienia rodziny. Postanowiłem na chwilę opuścić stado. Na krótko, to pewne. Nie mogłem już nieść tej myśli. Zawahałem się przy ogrodzeniu stada. Może to zły wybór? Ale ta niepewność nie daje mi spokoju.Większość koni miała tragiczne dzieciństwo, lub była rozpieszczana. A ja? Nie wiem. Zdecydowany przeskoczyłem płot. Rozglądałem się bacznie dookoła. Nie ma śladu Wolf Dark. Całe szczęście. Niedawno było tak wiele śniegu. Czułem się jak w kubku mleka. Nie lubię mleka. Ani śniegu , ani wody. Ale lubię atmosferę świąteczną i Nowego Roku, a do tego śnieg jest potrzebny. Akurat wtedy go niema. Zima jednak dawała o sobie poznać. Mróz odmroził każdy kawałem mojego ciała. Podpaliłem się, co i tak prawie nic nie dało. Nagle usłyszałem szelest.
,, Ktoś mnie śledzi, albo po prostu się tu znalazł. '' - przeszło mi przez myśl.
- Ktoś tutaj jest? - zapytałem. To chyba pierwsze pytanie, każdego filmu akcji, horroru i takich podobnych. Zdziwiłbym się, gdyby ktoś odpowiedział.''
Znalazłem swoją matkę, dowiedziałem się o tym, że jestem w połowie kucykiem, chodź bardziej koniem, dołączyłem tu i ptaszki mi śpiewały.
Umiejętności:
Siła:-
 Spryt: 1✭
 Zwinność: 1✭
 Opiekuńczość:-
 Inteligencja:-
Punkty życia: 40 ❤
Właściciel: Ciekavva

2 komentarze:

  1. Ten tekst najlepszy ,,Miał amnezje, ale kochana Wolf Dark przywaliła mu z lampy i sobie przypomniał...'''
    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Avuś co stado to przystojniejszy....

    OdpowiedzUsuń