piątek, 3 stycznia 2014

Nowy ogier! Rudy


https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQnUSoQ3PKGpAodU2z8fB-_m1UOLYZt_aThWkeBLVpUuEcWbCvDg

Imię: Rudy (i wieeele innych przezwisk. "Ma wiele imion, ale Rudy jest tylko jeden)
Płeć: ogier
Cechy charakteru: Rudy..tak trudno opisać jego charakter, bo na to potrzeba by kilku stron. W skrócie mówiąc, Wierny, Rozbrykany, niezwykle szprytny i szczwany :3. żartobliwy, odważny, miły, niesforny, niezależny, dziki, narowisty, ma charakterek, umie walczyć o swoje, jesli trzeba potrafi dokopać, dobrze walczy, optymista, ambitny i cierpliwy narwaniec ponad wszystko ceni honor który jest dla niego najważniejszy, za Swój gotów jest umrzeć. W sumie to chodzący uśmiech. Jest, niestwety (lub stety) bardzo pamiętliwy, To koń, który nigdy nie traci zimnej krwi, nie popada w paranoje, i zawsze potrafi wszystko na spokojnie, ale stanowczo wyjasnić...jego charakteru nie da się tak po prostu opisać, chociaż nie, można, jednym słowem: wariat, ale pozytywny, na którego przyjaciele zawsze mogą liczyć.
Cechy fizyczne: Rudy to raczej drobny koń, przez co każdy sądzi: mizerny, wolny, nie umie walczyć. Otóż nie, Rudy jest chyba najzwiniejszym i najszybszym koniem w stadzie. Z siłą gorzej, ale we wszystkim nie można być najlepszym. Tak więc niezwykle szybki, nie samowicie zwinny, z siłą gorzej, ale nie jest to mizerne pachole, jak trzeba to przywali, i to dość mocno.
Stanowisko: nauczyciel walki rangi I
Żywioł: moc
Moce: władanie piorunami, sterowanie umysłem tj. realne wizje, hipnoza itd.
Partner: Istnieje drugi klacz taka jak on? Tak, istnieje, ale to innna historia... kiedyś zależało mu na partnerce, teraz zrozumiał, że lepiej miec kogoś, kto kocha Cię naprawdę, z wzajemnością, niż kogoś z kim jesteś na siłę.
Rodzina: snobistyczne konie wierzchowe. Jako braci traktuje Martela, i dwa inne konie, na których zawsze może liczyć. Ma też syna, Jaspera
Historia: nigdy nie pasowałem do swojej rodziny. Ludzie liczyli że skoro moi rodzice wygrywają zawody ja też będe posłusznym lizusem. Rodzice cały czas powtarzali: głowa wysoko, uginaj nogi w kolanach, zachowuj się!
Gdy ludzie zaczęli ze mną pracować zawiedli się i oni i rodzie. Twierdzili że takiego dzikusa i narwańca nie ma co trzymać. Gdy dyrektor hodowli stwierdził że czeka mnie rzeźnia, rodzice nie przejęli się zbytnio. W hodowli jednak był stajenny, mój jedyny przyjaciel. Nie dopóścił mnie do śmierci. Wypuścił mnie mówiąc że jestem nie zależny i dziki więc dam sobie radę. W głębi duszy dalej jestem łobuzowatym źrebakiem, i nie oszukujmy się- zawsze nim będę. Byłem w paru stadach, ale to już inne, dłuższe historie. Na razie i tak jest pokąplikowane, małymi kroczkami :3
Umiejętności:
Siła:
Spryt: 1✭
Zwinność: 1✭
Opiekuńczość:
Inteligencja: -
Punkty Życia: 40 ❤
Właściciel: lilena11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz