Towarzysze


Aby posiadać towarzysza należy spełnić następujące kryteria:

  • osoba ubiegająca się o ten przywilej musi napisać 15 krótkich opowiadań (5 linijek wzwyż) i 10 długich opowiadań (ponad 25 linijek) w jeden miesiąc - towarzysz zwyczajny
  • jeśli nie chce pisać opowiadań może wykupić w sklepie przedmiot nazwany Esencją przyjaźni który pozwala na wybór dowolnego towarzysza zgodnego z kryteriami (będzie kosztował około 250 PŻ)- towarzysz zwyczajny lub waleczny

Rodzaje towarzyszy:
  • Towarzysze zwyczajni -  mają jedną moc i są to zazwyczaj zwierzęta domowe i nieszkodliwe zwierzątka dzikie np. kot, jeleń, wiewiórka; ten rodzaj towarzyszy cechuje nadzwyczajne przywiązanie do koni, każdy z tych towarzyszy ma uniwersalną moc uzdrawiania z lekkich przypadłości czy gojenia ran, zwierzątka te mogą pomóc w nieszczęśliwej miłości lub starcie kogoś bliskiego. Co miesiąc dodają 20 ❤.
  • Towarzysze waleczni - najczęściej są przyjaciółmi koni które zajmują stanowiska do walki tj. wojowników, strażników, obrońców... Posiadają jedną moc choć jest ona silniejsza od mocy towarzyszy zwyczajnych. Do tej kategorii należą groźniejsze zwierzęta np. szakale, duże psy, mniejsze dzikie koty, ptaki drapieżne. Zazwyczaj ich moce to różnego rodzaju tarcze obronne przydatne podczas walki, możliwość ataku. Dodają co miesiąc 10 ❤ i 1 ✭ do umiejętności siły.
  • Towarzysze wyklęci - są to towarzysze wyrzutków, są to bardzo niebezpieczne zwierzęta np. wilki, lwy, tygrysy. Mają dwie moce która jest silniejsza od mocy towarzyszy zwyczajnych i walecznych. Ich siła pochodzi z mroku i zazwyczaj zdolności są ściśle z nią związane; mogą to być np. oślepienie przeciwnika, obezwładnienie wzrokiem, . Towarzysze tego rodzaju może posiadać wyrzutek lub koń który zabił swojego przyjaciela i przeszedł na złą stronę. Nie można samemu wybrać takiego towarzysza.Co miesiąc dodają 2 ✭ do dowolnych umiejętności.
  • Towarzysze nadzwyczajni (magiczni)- do tego rodzaju towarzyszy zaliczamy wszystkie boskie stworzenia np. gryfy, feniksy, pegazy i jednorożce, smoki, węże morskie, krogulce kamienne ożywające w świetle księżyca, centaury, nimfy wszelkiego rodzaju, syreny, wróżki lasu... Towarzysza magicznego można zdobyć tylko gdy jest takie zadanie i nie zostaje on na zawsze, znika po pewnym czasie zostawiając wspaniałe upominki. Jednakże jest bardzo silny (trzy moce), które są indywidualne dla każdego z nich! Dodatkowo posiadacze boskiego towarzysza dostają co miesiąc 50 ❤ i 2 ✭ do dowolnych umiejętności!

 Zasady posiadania towarzysza:
  • Tylko 3 konie na miesiąc mogą zdobyć swojego towarzysza (nie chcemy by stały się pospolite) i każdy koń może posiadać tylko jednego towarzysza
  • Gdy coś stanie się towarzyszowi koń odczuwa jego ból, cierpienie
  • Towarzysze są niemi i posługują się narzeczem swojego gatunku np. wilki wyją, koty miauczą; jedynie konie posiadające zdolność rozmowy ze zwierzętami mogą odczytać mowę jedynie swojego towarzysza
  • Gdy koń umiera to samo dzieje się z towarzyszem. Istnieje możliwość przekazania zwierzęcia na mocy ostatniej woli między członkami rodziny czyli klacz oddaje partnerowi lub swojemu źrebięciu jeśli takowego nie posiada
  • Nie można zabić towarzysza konia bez jego zgody. Można jedynie okaleczyć czyjeś zwierzątko.
  • Towarzysze (z wyjątkiem towarzyszy nadzwyczajnych) mogą się rozmnażać. Warunki to to, by były tego samego gatunku (nie mogą być np. lew i tygrys) i to, że właściciele mają kandydata na posiadacza młodego. Tu też obowiązuje limit! 
  • Towarzysz zazwyczaj umiera gdy skończy 20 lat  (pojawią się specjalne przedmioty do użytku na towarzyszach takie jak amulet zmieniający wygląd lub proszek dodający na pewien czas jedną moc).


Formularz do towarzysza:

Link do wyglądu:
Imię:
Płeć:
Wiek:
(do 19 lat)
Rodzaj towarzysza:
Gatunek:
(gatunek zwierzęcia)
Cechy charakteru:
Wygląd zewnętrzny/ charakterystyczne umaszczenie:
Moc/e:
(ilość zależy od rodzaju)
Partner/rodzina:
Historia:
(historia odnalezienia przez konia i wcześniejsze dzieje zwierzaka)
Koń:
(wpisujemy imię konia któremu towarzyszy)
Właściciel:
(login na Howrse)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz