Stanowiska

Masz już wyznaczone umiejętności? Wybierz swoje stanowisko - funkcję, którą będziesz pełnić w Winged Hooves. To jakie stanowisko wybierzesz zależy od ilości ✭ twojego konia w danej umiejętności. Inne stanowiska wymagają innej ilości różnych ✭.

P: Czy stanowiska można dziedziczyć?
O: Nie. W naszym stadzie jeśli np. Ojciec źrebaka był doradcą to jego syn nie dziedziczy tej funkcji. Wszystko zależy od ilości zdobytych ✭- czyli od aktywności.

P: Czy jeśli partnerem mojej klaczy jest Przywódca, ona też staje się Przywódczynią?
O: Nie. Jej stanowisko pozostaje takie same. Więzi rodzinne z końmi pełniącymi ważne stanowiska nie wpływają na twoje.

Dla przypomnienia:
10 ✭ = 1 ✭

 Główne stanowiska:

Przywódca - stanowisko to obejmuje koń który ma najwięcej ✭ (gwiazdek umiejętności) - kieruje działaniami stada, prowadzi je, rozstrzyga spory... Jest wybierany raz na miesiąc.  Funkcję można pełnić dowolną ilość razy.

Geruzja -  To elitarna grupa najlepszych koni należących do stada (tych które mają najwięcej ✭, ale mniej niż Przywódca). Przygotowuje ona projekty zmian i decydują czy wyrzucić kogoś ze stada by stał się wyrzutkiem. Od ich decyzji może odwołać się Przywódca. (maksymalna ilość koni: 6)

Eforzy -  Tak samo jak Przywódca wybierani są na miesięczną kadencję. To członkowie Geruzji, którzy pokazali, że potrafią najlepiej pełnić tę funkcję (najwięcej ✭ z Geruzji, najlepsze projekty ustaw i zmian). Zajmują się kontrolą w szkoleniu wojowników i wychowaniu źrebiąt. Zajmują się też zapewnieniem bezpieczeństwa członkom stada. (maksymalna ilość koni: 2)

Najlepsi z najlepszych

Główny wojownik - najlepszy z wojowników, podczas wojny dowodzi wojownikami, wykonuje rozkazy przywódcy i instrukcje Głównego stratega (Potrzebne umiejętności 1✭ siła,  8✭ zwinność, 7✭ spryt, inne umiejętności minimum 3✭ ) (maksymalnie 1 koń)

Główny lekarz - najbardziej biegły w swoim fachu, potrafi zachować zimną krew, zna się na końskich dolegliwościach i dowodzić zespołem ratującym innym życie. Taki jest główny lekarz! (potrzebne umiejętności 1✭ inteligencja, 8✭ spryt, 7✭ opiekuńczość pozostałe umiejętności minimum 3✭), (maksymalnie 1 koń)

Główny nauczyciel - kieruje nauczycielami walki, mocy, podstawowych umiejętności. Dba by młode konie nauczyły się jak najwięcej pożytecznych rzeczy. Odpowiada przed Eforami za edukację źrebiąt.
(1✭ inteligencja, 9✭ opiekuńczość, 6✭ spryt, inne umiejętności minimum 3✭), (maksymalnie 1 koń)

Główny wywiadowca - wyróżnia go spryt i nadzwyczajna zwinność, kieruje poszukiwaniami porwanych podczas wojny lub zaginionych. (potrzebne umiejętności: 1✭ spryt, 9✭ zwinność, 7✭ inteligencja, inne umiejętności minimum 3✭), (maksymalnie 1 koń)

Główny Strateg -  podczas wojen współpracuje z Przywódcą i Głównym Wojownikiem. Wymyśla strategię walki, określa liczebność obcego stada, wyznacza wojowników do misji. (potrzebne umiejętności: 1✭ inteligencja, 9✭ spryt, 5✭ zwinność) (maksymalnie 1 koń)

Stanowiska do walki

Wojownik rangi II - walczy, gdy atakuje nas inne stado lub dzikie zwierzęta - do grupy wojowników należą tylko najlepsi... (potrzebne um: 6✭ siła, 4✭ zwinność, 3✭ spryt;  inne nie wymagane) (maksymalnie 8 koni)
Wojownik rangi I - (potrzebne um 1✭ siła, 1✭ zwinność) Night, Waleczny Książę, Care,


Morderca rangi II-  zabija konie, które naraziły się w stadzie np. zdradziły nasze tajemnice, strategię wrogom, sprzymierzały się z wyrzutkiem. Walczy podczas wojen. (potrzebne um 6✭ siła, 5✭ zwinność, 2✭ inteligencja, inne nie wymagane) (maksymalnie 2 konie)
Morderca rangi I - (potrzebne um 1 ✭ siła, 1✭ zwinność) Lady Lien


Strażnik rangi II - pilnuje naszych terenów, on pierwszy zauważa obcych i wrogów naszego stada, w nocy strażnicy pilnują bezpieczeństwa stada. Strażnicy głównie pilnują granic stada - by żaden koń przypadkowo nie zapuścił się na niebezpieczne tereny wyrzutka (potrzebne um: 5✭ spryt, 5✭ zwinność, 3 ✭ siła, inne nie wymagane) (maksymalnie 6 koni)
Strażnik rangi I - (potrzebne um 1✭ spryt, 1✭ zwinność) (Sasha, Silver, Rosalie, Jack, Level, Pearl)

Obrońca rangi II - podczas wojny broni konie bez umiejętności walki (głównie klacze i źrebięta) oraz ważne osobistości w stadzie (potrzebne um: 5✭ siła, 4✭ zwinność, 4✭ spryt, inne nie wymagane) (maksymalnie 5 koni)
Obrońca rangi I - (potrzebne um 1✭ siła, 1✭ zwinność)

Szpieg rangi II - na zlecenie Przywódcy lub innych członków stada szpieguje  innego konia i zdobywa informacje na jego temat (potrzebne um: 7✭ spryt, 4✭ zwinność, 2✭ inteligencja, inne nie wymagane) (maksymalnie 3 konie)
Szpieg rangi I - (potrzebne um: 1✭ spryt, 1✭ zwinność) (Avocado, Moonlight, Argus)

Stanowiska do pomocy innym

Lekarz rangi II - leczy inne konie za pomocą sporządzonych przez siebie naturalnych lekarstw (potrzebne um: 7✭ inteligencji, 5✭ opiekuńczości) (max 3 konie)
Lekarz rangi I -(1✭ inteligencji, 1✭ opiekuńczości) Mira, Primawera, Nadzieja

Zielarz rangi II- zadaniem konia, który posiada to stanowisko jest zbieranie różnego rodzaju ziół i roślin leczniczych przydatnych do sporządzenia mikstur wspomagających np. gojenie ran (wymagane umiejętności 7✭ inteligencja, 5 ✭spryt) (max 3 konie)
Zielarz rangi I - (1✭ inteligencja, 1✭ spryt) Neytiri, Lucy, Aleks

Opiekun źrebiąt - opiekuje się źrebiętami podczas nieobecność ich rodziców, musi być kreatywny, ponieważ maluchy szybko się nudzą ;) (maksymalnie koni 3 - Martel, Luna)
Nauczyciel walki rangi II - Uczy młode, dorosłe konie jak mają walczyć z przeciwnikami, w jaki sposób się bronić (wymagane umiejętności: 5✭ spryt, 4✭ zwinność, 4✭ siła) (maksymalnie koni 2)
Nauczyciel walki rangi I -  (wymagane umiejętności:  1✭ spryt, 1✭ zwinność)  (maksymalnie koni 2 - Rudy)
Nauczyciel podstaw rangi II - uczy młode konie i źrebaki podstaw funkcjonowania stada, znaczenia poszczególnych stanowisk, dobrego wychowania (wymagane umiejętności: 5✭ inteligencja, 3✭ spryt, 5✭ zwinność) (maksymalnie koni 3)
Nauczyciel mocy rangi I- (wymagane umiejętności 1✭ inteligencja, 1✭ zwinność)


Stanowiska do których nie są wymagane ✭

Ogier - samiec konia w stadzie
Klacz - samica konia w stadzie
Źrebię - młode konia w stadzie
Wyrzutek - koń wyrzucony ze stada, zmuszony żyć poza jego granicami (nie możesz sam wybrać takowej rangi!) Wolf Dark
 

1 komentarz:

  1. Wyrzutek skopiowany od Stada Białej Róży.
    "Wyrzutek koń wyrzucony ze stada, który musi żyć poza teren stada"

    OdpowiedzUsuń