niedziela, 5 stycznia 2014

Nowy ogier! Silver




Imię: Silver (Możesz mówić SIlv)
Płeć: Ogier
Cechy charakteru: Silver to na prawdę miły i przyjacielski koń. Lubi spędzać czas z innymi i bawić się. Jest szczery i odważny. Zawsze chroni słabsze od siebie konie i te silniejsze, jeśli będą tego poczebować. Jest ambitny, cierpliwy i ma bardzo dobrą pamięć.
Cechy fizyczne: Ten ogier jest silny i sprytny. Szybko powala wroga. Niestety nje jest tagi szybki z powodu lekkej nadwagi. Jest świetnym skoczkiem, dlatego bardzo wysoko skacze. 
Stanowisko: Strażnik I
Żywioł: Ogień
Moce: po zamienieniu się w ognistego konia, jest bardzo zwinny i szybki. Może zahipnotyzować kogoś ogniem.
Partner: Szuka kogoś, kto nie zerwie z nim jak Rołz.
Rodzina:
-Matka Izyda
-Ojciec Apollo
Historia: Moi rodzice również byli alfami. Kiedy miałem rok, napadło na nas inne stado. Miało wielką przewagę i musieliśmy odejść, by nikomu nie stała się krzywda. Rodzice powiedzieli, bym poszukał sobie innego stada lub założył sobie je. Długo szukałem miejsca, gdzie mogłoby powstać jakieś stado, aż wreszcie usłyszałem głośne rżenie. Pobiegłem w kierunku odgłosu, a tam otoczona kwiatami stała piękna, mądra Rose. Pokazała mi swoje tereny, które wręcz mnie zauroczyły. Nigdy takich nie widziałem. Pokochałem ją i stałem się w jej stadzie samcem alfa. Po 2 latach ciężkiej pracy, Rose wymyśliła SBR Deluxe. Tam pokłócili się. Rose zerwała z nim i wyrzuciła go ze stada. Dołączył więc tutaj, gdzie spotkał swojego przyjaciela Rudego.
Umiejętności:
siła:-
spryt: ✭
zwinność: ✭
opiekuńczość:-
inteligencja:-
Punkty Życia: 40 ❤
Właściciel: top80

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz