niedziela, 6 kwietnia 2014

Od Nadziei - CD historii Sułtana

Uśmiechnęłam się niepewnie. Wiedziałam, że mówi to pewnie przynajmniej co drugiej klaczy, jednak komplement ogiera sprawił mi przyjemność.
- Wybacz że spytam, to Ty jesteś tym ogierem, który spotkał Wolf Dark? - zagadnęłam
- Tak! - mówiąc to wypiął dumnie pierś - Nie tylko spotkałem - ja ja pokonałem!
Skrzywiłam się nieznacznie. Wydawało mi się niezwykle wątpliwe, żeby walczył z WD, a prawie niemożliwe, żeby ją pokonał. Nie ciągnęłam jednak tematu.
- Słuchaj, jeśli Ty podszedłeś do mnie tylko dlatego, że jesteś typem ogiera który leci na klacze, to niestety możesz się mną niemiło rozczarować - ja nie jestem taka, jak inne. Zupełnie inna z charakteru, zachowania. A Ty pewnie szukasz klaczy pewnej, zabawowej...

< Sułtan, brak weny >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz