niedziela, 9 marca 2014

Od Avokado

Niczym nowy w stadzie, postanowiłem pozwiedzać tereny stada. Ciekawe, jak się miewa Wolf Dark... Zapewne wypruwa w tym momencie flaki.
Drgnąłem. Wciąż mam przed oczami ten widok. Niezdarnym krokiem udałem się w stronę lasu. Coś przykuło moją uwagę. Zmrużyłem oczy. To coś jasnego, z pewnością. Podszedłem bliżej. Przedmiot okazał się piłką. Prawdopodobnie rodzaju kauczuku. Uśmiechnąłem się. Uwielbiam piłki. Niczym źrebak, łbem posuwałem piłkę do przodu. Po jakimś czasie zabolał mnie jednak kark i kopałem piłkę " na człowieka ". Sposób okazał się skuteczny. Piłkę kopałem coraz mocniej i mocniej, aż w końcu wyleciała mi z pola widzenia. Nie wiele myśląc, pognałem za nią. Po chwili biegania zdałem sobie sprawę, że jestem w Mrocznej okolicy. Okolicy Wolf Dark.

< Wolf Dark? :3 >

1 komentarz:

  1. Avcio, Wolfuś jest mój, pamiętaj (D) Nie próbuj jej oswajać, bo skończysz jako inwalida zarażony wścieklizną!

    OdpowiedzUsuń