niedziela, 9 marca 2014

Od Rosalie CD historii Miry/Pierwsza samotna podróż III

- Chodźmy, przejdźmy się nad Ostoję, proszę - spojrzałam wyczekująco na Yosuke z niepewnym uśmiechem.
Ogier wachał się przez chwilę, lecz po chwili pokiwał głową.
- Dobrze.
W duchu podskoczyłam w radości. Chciałam pokazać mu miejsce, w którym najbardziej lubiłam przebywać, poza Szmaragdowym Jeziorem.
Po chwili byliśmy już w drodze. W tym czasie opowiadałam o sobie Yo, a on sam wydawał się być zaciekawiony moimi dotychczasowymi przygodami.
- Wkrótce po tym spotkałam pewnego ogiera, z mojego starego stada... - kontynuowałam, gdy nagle zauważyłam sylwetkę Miry. Poznałam ją doskonale.
W myslach nakazałam Yosuke schować się w krzakach, po czym sama ukryłam się za dużym drzewem o grubym pniu.
Widać jednak było, że Mira wyczuła naszą obecność, ponieważ rozglądała się z zaciekawieniem.
Westchnęłam cicho i wyszłam z zarośli.
''Yo, nie wychodź jeszcze'' - pomyślałam zrezygnowana.
- Cześć... Co tu robisz? - spytałam, grzebiąc kopytem w ziemi.

<CeDe Mira?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz